Direksiyon Eğitmeni Şükran CEYLAN Tel:05456307002

Bayan Hocadan bayan kursiyerlere özel direksiyon dersi...
       Direksiyon Eğitiminde tecrübeli bayan öğretmenden Diyarbakır'da özel direksiyon dersi verilir.
       Diyarbakır'da bayan hocadan ders almak isterseniz tecrübeli bayan öğretmenimizle hizmetinizdeyiz. Bayan Öğretmenlerimizle sizi kısa sürede Diyarbakır şehir trafiğine hazırlıyoruz. Profesyonel Uzman Eğitmenlerimiz ile sizleri her türlü trafikte kendi arabanızı kullanabilir duruma getiriyoruz.

TECRÜBELİ SÜRÜŞ EĞİTMENİ: ŞÜKRAN CEYLAN 
             Milli Eğitim Bakanlığından öğretmen belgesine sahip olup direksiyon eğitimi vermekteyim. Direksiyon eğitimi almak isteyenlere üstün hizmet kalitesini ilke edinerek uzun yıllardan bu yana eğitim vermekteyim. Uzun yılların bilgi birikimi ve tecrübesiyle %100 kursiyerlerin memnuniyetini önemseyen, alanında uzman, yaptığı işte başarıyı en üst seviyede tutmaya çalışmayı ilke edindim. Direksiyon eğitimlerinizi ister düz vites ister otomatik vites araçlarımızda alabilirsiniz.

            Direksiyon eğitimlerinin Milli Eğitim Bakanlık sertifikası olan gerekli eğitim ve yetkisi olan Hocalardan almanız önem arz etmektedir. Direksiyon eğitimi alacağınız aracımızda gerekli tüm teçhizatlar hazır bulunmaktadır. Hata yapmaktan asla korkmayın çünkü hata yapma ihtimalinize karşı aracımızda direksiyon hocamızın kontrol edebileceği fren mekanizması bulunmaktadır.

  •  Ehliyet aldınız ama aldığınız eğitimin sizin için yeterli olmadığını düşünüyorsanız, 
  •  Kendinizi şehir trafiğinde araç kullanmaya hazır hissetmiyorsanız,
  •  Ehliyetinizi aldınız ama şehir trafiğinde araç kullanmakta zorlanıyorsanız,
  •  Ehliyetim ve arabam var ama araç kullanmaya korkuyorum diyorsanız,

 DOĞRU ADRESTESİNİZ! Detaylı bilgi için lütfen bize ulaşın.
Tel:05456307002

Yorumlar

  1. Direksiyon hocamdan çok memnun kaldım. Verdiği taktiklerle direksiyon sınavımı kolaylıkla geçtim.

    YanıtlaSil
  2. Trafiğe çıkmadan önce mutlaka ders alınması gerektiğini dusunenlerdenim ama kimdden ders aldığınız çok önemli söz ne kadar acemi olursanız olun hocanın gerçekten bu isi bilip bilmediğini anlıyorsunuz Şükran hocanın sözlerini ve bana kazandırdıklarını trafikte hatırlıyorum kendizi gerçek ten usta bir sürücü teşekkür ederim ve ders almak isteyen herkess tavsiye ederim 😍🥰😘♥️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder